دانلود نرم افزار LEGION Model Builder/Simulator CONNECT Edition 10.04.01.03 شبیه‌سازی پیاده‌رو و عابرین پیاده

نرم افزار
96 بازدید

LEGION ModelBuilder / Simulator نرم افزاری برای شبیه سازی پیاده رو میباشد که قابلیت مدل سازی تقابل مردم با یکدیگر و موانع فیزیکی را دارد. به علاوه، فعالیت هایی شامل گردش و تخلیه در محیط های عمومی مانند ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، ورزشگاه ها، ساختمان های بلند، سطح خیابان و تقابل با ماشین ها نیز وجود دارد. استفاده از ابزارهای شبیه سازی روندهای کاری دیجیتال گروهی با نرم افزار Bentley’s OpenBuildings Designer ممکن شده که قبلاً به نام AECOsim Building Designer شناخته می شد. معماران، مهندسان و مالکان می توانند رفت و آمد عابران پیاده را حین مهندسی مفهومی جایگزین های طراحی در نظر بگیرند. با نرم افزار LEGION ModelBuilder/Simulator می توانید روندهای کار دیجیتال گروهی را تبدیل به مدل کامل فعالیت ها و حرکت های عابران به قطارها، ایستگاه ها و پلتفرم ها کنید.

LEGION Simulator نرم افزاری تحلیلی برای خوانش سناریوهای حرکت عابران پیاده در ایستگاه های مترو، راه آهن، استادیوم ها و سایر مکان های پرتجمع است. برنامه LEGION Simulator به مهندسان و طراحان کمک می کند تا به سادگی حرکت مردم درون یک فضا را محاسبه کنند. این نرم افزار شامل قابلیت های تحلیل اطلاعات برای بررسی نتیجه با استفاده از گزارش ها، فیلم و نگاشت های گرمایی است.

LEGION Model Builder نرم افزاری است که طراحان ساختمان از آن برای وارداکردن نقشه های زمینی به CAD استفاده می کنند. نرم افزار LEGION ModelBuilder کنترل عابران پیاده و شبیه سازی اشیا را در نقشه زمینی قرار میدهد تا سناریویی برای چگونگی تعامل افراد درون محیط تعریف کند. مدل ها به برنامه وارد می شوند و تحلیل باعث ایجاد شبیه سازی می شود.

دانلود نرم افزار Legion

راهنمای نصب

  1. دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  2. فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  3. نرم افزار را با استفاده از فایل Setup.exe نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  4. در منوی Start برنامه CONNECTION Client را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید و Uninstall را بزنید و برنامه را حذف کنید.
  5. فایل Setup_CONNECTIONClientx64_11.00.02.20.exe که در پوشه Patch شده قرار دارد را نصب کنید.
  6. به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( Name و Password داخل فایل Password.txt موجود است ) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  7. نرم افزار را اجرا کنید.
  8. برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.

توجه: جهت جلوگیری از پاک شدن کرک نرم افزار، حتما پیش از اکسترکت کردن فایل فشرده دانلود شده، آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید.

نرم افزار ارائه شده، تنها بر روی نسخه ۶۴ بیتی ویندوز قابل نصب و استفاده است.

لینک های دانلود

رمز فایل فشرده: soft98.ir

لینک کوتاهhttps://wikitransport.ir/?p=25018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

جدیدترین مطالب

keyboard_arrow_up